Kirjoittaminen
Essays
Taidetta esseisti
on niin yksinkertainen, joten täysin vapaa tulkintasääntöjen
kritiikkiä, ja withal niin ihana, että täytyy tarpeet ihmetellä,
miksi kaikki miehet eivät ole esseistejä. Ehkä ihmiset eivät
tiedä, miten helppoa se on. Tai ehkä aloittelijat voivat erehtyä.
Oikein opetettu se voi olla opittu lyhyesti kymmenen minuuttia tai
niin, mitä taide on siinä. Ja kaikki muu on yhtä helppoa kuin
vaeltava joukossa metsämailla on kirkas aamu keväällä.
Sitten istua
sinua jos voisitte liittyä meihin, kun paperia, kyniä ja mustetta,
ja merkitse tämä kynä on kysymys ratkaisevalla hetkellä. Jokaista
kynä oman tavallaan essee-ja lyijykynät myös lajinsa jälkeen.
Muste ehkä voi olla se vaikuttaa myös, ja paperi, mutta tärkein on
kynä. Tämä todellakin on keskeinen salaisuus essee-kirjoitus. Ke
joku hänen oikea kynä, ja herkkuja koostumuksen ja syntymän essee
on varmistettu. Vain monet meistä vaeltavat maan päällä ja
koskaan tavata häntä - turha ja yksinäinen miehiä.
Ja kaikki kynät,
sinun sulka tutkielmia, jotka ovat kirjallisuus. On hiuksenhieno
harmaata taloutta, ihana helppous, ehkä jopa heikko moraalittomuus
lähinnä kirjallisia, noin sulkakynän.Sulka on runsaasti ehdotus ja
tarjous. On sulkakynät jotka lainata sinulle Montaigne ja Horace
käsissä kauppojen-liiton edustaja. Ja ne omituinen, idle ääniä
tämän kynän tekee ovat ihastuttavia, ja se murtaa helposti
sujuvuutta wit. Kaikki klassiset esseistejä kirjoitti sulkakynä, ja
Addison käytetty kallein sellainen hallitus osti. Ja alussa huonompi
essee oli kynnyksellä halpaa terästä kynä.
Sulka pomo myyvät
mahtua tavallisen kynänvarret ole totta sulkakynät ollenkaan,
puuttuu arvokkuus, ja saattaa jopa johtaa sinut New Huumori jos
luotat liikaa niiden käyttöön. Kun oikea sulka Suosittelen minut
stumpy BB lyijykynä, saat vähemmän kiillottaa ja laajoihin
vaikutuksiin, mutta olet silti tehdä hyvää kirjallisuutta. Joskus
työ on lähellä - herra. George Meredith, esimerkiksi epäillään
pehmeä lyijykynä - ja aina se on blunter kuin sulkakynä työ ja
ytimekäs. Kun kova kynä ei kukaan voi kirjoittaa mitään, mutta
ruma tyyli - eräänlainen itätuulen ilmaa se antaa - ja hymyillä
et voi. Niin että sitä käytetään usein vakavia artikkeleita
puolen kruunu arvion.
Seuraavassa
isäntä teräksen kyniä. Tuo kalju, kirkas, tieteellinen tyyli,
kaikkien on sanoilla kuten "evoluutio" ja "ympäristö",
jossa pyritään ilmaisemaan sen merkityksen täsmällisesti ja
esimerkillinen talous sanoja, tehdään hieno teräs terät -
Kahdentoista pennin milloin tahansa paperikauppa. J kynän nainen
kirjailija ja stylograph hiiteen - sinun esseisti saa koskettaa
asioita. Niin paljon kynän. Jos et pysty kirjoittamaan esseitä
helposti, eli kun vetokoukun tulee sisään Hanki laatikollinen
erilaisia kynä ja aloittaa uudelleen, ja niin uudestaan ja
uudestaan, kunnes epätoivoon tai iloa pidätyksiä sinua.
Mitä
kirjoituskonetta, voit enää saada essee ulos kirjoituskoneen kuin
mitä voisi olla sonaatti, kun sen avaimet. Ei essee koskaan
kirjoitettu kirjoituskoneella vielä, eikä tule koskaan olemaan.
Lisäksi sen mahdottomuus, ehdotus merkitsee julma piittaamattomuutta
työnjaon jonka elämme, liikumme ja on meidän olemuksemme. Jos
esseisti konekirjoitusta, työttömät kirjoituskone, joka on yleensä
henkilö erinomainen koulutus ja kapasiteetin, saattaa kestää
esseitä, ja missä on elävä silloin? Voisi yhtä perustellusti
aloittaa kerralla Linotype ja tulostaa omaa nokkeluutta ja huumoria
heti. Ja kun hyökkäys muiden kauppojen askeleen pidemmälle voisi,
kun he yrittävät myydä omaa sanomalehteä, jopa saada piki ottaa
lukea sitä itse. Ei, vaikka esseistejä on oltava kohtuullisia. Jos
se mekaaninen clitter-kolinaa ei tee kokoonpano mahdottomaksi,
kirjoituskone olisi silti alla kunnian kirjallisuuden mies.
Sitten paperi.
Ylellinen, kallis, pienikokoinen kerma-rento nuotti on paras, sillä
se tekee teidän essee valinnan ja kompakti, ja muussa tapauksessa,
repäisi kirjekuoret ja selkään laskuja.Jotkut miehet rakastavat
sulkea paperilla, koska he voivat kirjoittaa poikittain linjat, ja
jotkut ottaa fly-lehdet ystäviensä kirjoja. Mutta jos joku
kirjoittaa halpaa saarna paperille täynnä karvoja pitäisi
kirjoittaa kaukana nainen hän rakastaa, ettei hän loukkaa korviaan.
On hyvä kuitenkin, ytimekäs, voimakas tyyli.
Muste tulee olla
kiiltävä musta koska se jättää kynä, kiillotettu Englanti.
Violet musteet johtaa näennäisesti tunteita, ja sini-musta ja
mauttomuus. Punaisella esseet ovat usein hyviä, mutta yleensä
julkaistavaksi kelpaamatonta.
Eli yhtä paljon
melkein kuin kukaan tarvitsee tietää aloittaa esseen
kirjoittamisen. Koska sinun oikea kynä ja mustetta, tai kynä ja
paperia, voit vain istua alas ja kirjoittaa juttu. Arvo essee ei ole
se asia, mutta sen tunnelma. Sinun täytyy olla mukava, tietysti,
lepotuoli, jossa käsi-lepää, tossut ja kirja kirjoittaa siitä
käytetään yleensä, ja sinun on ruokittava hiljattain, ja kehosi
puettu helppous kuin arvokkuus. Muuten, älä vaivaa pitäytyä
kohdetta tai mistä tahansa aiheesta, ja ottaa murehtiko toimittaja
tai lukija, teidän essee pitäisi olla yhtä spontaani kuin kedon
kukkia.
Niin kauan kuin
et alkaa määritelmän voit alkaa muutenkin. Äkillinen alku on
paljon ihaillut, kun muoti klovnin merkinnän kautta apteekin
ikkunassa. Sitten läimäyttää teidän lukija kerralla, löi häntä
päähän makkarat, reipas hänet kanssa pokeria, niputtaa hänet
kottikärryt, ja näin kuljettaa hänet pois mukanasi ennen kuin hän
tietää missä olet. Voit tehdä mitä tahdot lukija silloin, jos
vain pitää hänet mukavasti liikkeellä. Niin kauan kuin olet
onnellinen lukija olemaan niin. Mutta lakia on noudatettava: essee,
kuin koira, joka haluaa miellyttää, täytyy olla eloisa häntä,
lyhyt mutta irvaileva kuin mahdollista.Kuten raketti, essee menee
vain pihinä ja kipinät lopussa se. Ja tiedämme, että lopettaa
kirjoittaminen on salaisuus esseen, essee, että julkinen rakastaa
kuolee nuorena.
"Writing of Essays", H. G. Wells (1901)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti